שיפוץ חדר אמבטיה


כל מה שצריך וחשוב לדעת על עבודות שיפוץ של חדרי רחצה ואמבטיה בעמוד שלפניכם

שיפוץ חדרי רחצה ואמבט נחוץ לכל אילו מבינכם המעוניינים לשנות, לחדש או לשדרג את המראה הכללי של חדר הרחצה ואת האווירה העיצובית בו, ולכן, כאשר מדברים על שיפוץ חדר אמבטיה מדברים למעשה על עבודות שיפוץ המיועדות גם לחדרי אמבטיה ישנים וגם לחדרי אמבטיה חדשים יחסית. בשני המקרים, עבודות השיפוץ מתמקדות בהליכי התכנון של חדר האמבט גם בהיבט העיצובי וגם בהיבט הפונקציונאלי הקשור לאופן השימוש שלכם בחדר האמבטיה ברמה היומיומית.

שיפוץ אמבטיה קומפלט – מה הוא כולל?

שיפוץ אמבטיה קומפלט הוא תהליך שיפוץ במסגרתו מחדשים את כל סביבת חדר הרחצה, לרבות, החלפה של אריחי החיפוי (קירות ומשטח ריצוף) המותקנים בחדר האמבטיה, התקנת כיור חדש, התקנה של אמבטיה חדשה ו/או מקלחון חדש והתקנת ארונות אמבט תלויים ו/או עומדים. במקרים בהם מדובר בחדר אמבטיה הממוקם בתוך דירות מגורים ישנות מתבצעות גם עבודות לחידוש הצנרת וגם לצרכי טיפול יסודי בקירות חדר האמבט למניעת רטיבות, כתמי עובש, פטרת הקיר וכדומה.

שיפוץ חדרי אמבטיה בכל גודל ובהתאמה אישית

חדרי רחצה בדירות מגורים הם בגודל ממוצע של 4.5 עד 5 מ"ר, כאשר קיימים גם חדרי רחצה קטנים יותר בגודל של 3.5 עד 4.5 מ"ר. בבתים פרטיים, חדרי האמבטיה הם גדולים יותר, כאשר גודל השטח ניתן לתכנון מקדים בהתאם לרמת האבזור הנדרשת. לפיכך, שיפוץ חדרי אמבטיה מותאם באופן פרטני לגודל החלל ולצרכי השימוש היומיומיים. בחדרי אמבטיה קטנים נהוג "לנצל" את השטח באופן מיטבי ולהתקין מקלחון במקום אמבט. מנגד, בחדרי אמבטיה גדולים יותר ניתן למקם אמבט במרכז או פינת החדר ובהתאם לגודל השטח הנותר להתקין מקלחון נוסף.

שיפוץ חדרי אמבטיה – עלויות

עלות שיפוץ אמבטיה נקבעת בין היתר בהתאם לגודל החלל והיקף עבודות השיפוץ הנדרשות בתוך החלל, כאשר העלות הסופית נקבעת גם בהתאם לרמת האבזור של החלל ועלויות כלל המוצרים והאביזרים הנחוצים לכם לצרכי אבזור חדר הרחצה, לרבות, ארונות אמבטיה, כיורים וכדומה. כיום, עלות שיפוץ אמבטיה משתנה בהתאם לגודל חדר האמבטיה ולהיקף השיפוץ אותו תרצו לבצע בחדר האמבטיה. אם בחרתם להחליף את הריצוף, להתקין אריחים חדשים וכיור חדש, תצטרכו לשלם יותר מאשר אם רק רציתם לצבוע את הקירות שלכם.

אם אתם מחפשים קבלן מקצועי שיוכל לעזור בשיפוץ חדר האמבטיה שלכם, צרו קשר עם רועי חכם בע’’מ

בחירת קבלני שיפוץ – כיצד?

שיפוץ חדר אמבטיה יכול להיעשות במסגרת עבודות שיפוץ כלליות של כל סביבת המגורים או במסגרת עבודות שיפוץ המתמקדות אך ורק בחדרי הרחצה. בשני המקרים, קיימת חשיבות רבה לזהות קבלן השיפוץ, ולכן, לצורך בחירתו חשוב לבדוק את הנושאים הבאים: קבלן שיפוצים מוסמך ורשום המופיע במאגר קבלנים רשום, ניסיון מקצועי והתמחות ענפית בתחום חידוש ושיפוץ חדרי רחצה ואמבט, היקף עבודות השיפוץ אותן הוא מבצע, וכמובן, התרשמות מתיק עבודות אותן הוא ביצע בתקופה האחרונה בתחום שיפוץ חדרי רחצה ואמבט. מעבר לכך, חשוב לבדוק את זמינות הקבלן לביצוע עבודות השיפוץ ומומלץ לחתום עימו על הסכם התקשרות במסגרתו הוא מתחייב לסיים את עבודות השיפוץ תוך פרק זמן סביר.

 

Call Now Button