איך לשדרג דירה סטנדרטית מקבלן? המדריך המלא

אנחנו חייבים להודות שהדירות שאנחנו קונים מקבלן לא תמיד מושלמות. הקבלן אולי עשה עבודה מצוינת בבניית הדירה, אבל זה תלוי בנו לעשות אותה משלנו. אם אתם שוקלים לשדרג את הדירה החדשה שלכם מקבלן, כדאי שתדעו מה אתם רוצים לפני כל דבר אחר.

חלק זה יספק כמה טיפים כיצד לשדרג את הדירה הסטנדרטית שלך מקבלן ולגרום לה להרגיש כמו בבית.

כאשר אתם רוכשים דירה חדשה מקבלן, חשוב להיות מודעים לעבודה שצריכה להתבצע לפני שאתם נכנסים, תצטרכו להזמין קבלן שיפוצים מורשה ומקצועי ואדריכל לתהליך הבנייה.

אתה יכול להתחיל בשדרוג הדירה הסטנדרטית שלך עם הטיפים הבאים:

* שדרגו את הריצוף באריחי אבן או רצפות עץ.

* הוסף עוד חלונות וצוהר עבור אור טבעי.

* שפר את חדר האמבטיה עם אביזרים יוקרתיים, כמו משטחי שיש ומתלים מגבות מחוממים.

* שדרג את המטבח שלך עם מכשירי חשמל מודרניים, כמו מדיח כלים וכיריים אינדוקציה.

* הוסף שטח אחסון על ידי בניית ארונות מותאמים אישית בחדר השינה או בסלון שלך.

שיפוץ דירה מקבלן

רוכשי דירות רבים מעדיפים לשפץ את הדירה לאחר קבלת המפתח, ולא להסתפק בשדרוגים שרכש הקבלן, על מנת להביא את הדירה למצב האופטימלי מהיום הראשון.

חלק מהקבלנים מנסים למכור לך עסקת חבילה של שדרוגים שלדעתם תהיה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך. עם זאת, לא תמיד ניתן לדעת מה יהיה הכי טוב עבורכם מהיום הראשון.

אם אתם הרוכשים של דירה חדשה, אולי אתם תוהים מה לעשות עם השיפוץ. אתה יכול לבחור לשפץ אותו בעצמך או להזמין קבלן. אם אינכם מוכנים להשקיע את זמנכם וכספכם בשיפוצים, הרי שכירת קבלן היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

קבלן יספק הערכה של עלות השיפוץ, כולל חומרים ועבודה. הם גם יספקו הערכה כמה זמן יימשכו השיפוצים, כדי שתוכלו לתכנן בהתאם. ישנם יתרונות רבים להזמנת קבלן לפרויקט שיפוץ הדירה שלכם. זה לא רק מהיר וקל אלא גם מספק שקט נפשי שהכול נעשה על פי קוד ותקני בטיחות.

תכנון מחדש של דירה מקבלן

מטבח – כאשר מדובר בבניה סטנדרטית ולא במגדלי יוקרה, איכות חומרי הגמר אינה גבוהה אלא מינימלית. אחד הדברים שכדאי מאוד להחליף את המטבח, כי זה אחד החדרים הכי משומשים בבית.

המטבח הוא הלב של הבית, ולעתים קרובות הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו.

אנשים רבים חושבים שכאשר מדובר בבניה סטנדרטית ולא במגדלי יוקרה, איכות חומרי הגמר אינה גבוהה אלא מינימלית. ואחד הדברים שכדאי מאוד להחליף את ארונות המטבח הישנים בחדשים.

מיזוג אוויר – מערכות מיזוג אוויר הן השקעה עצומה לכל דירה. הם צריכים להיות עמידים ויעילים, אבל גם בכוחם לקרר את כל הדירה. מערכת המיזוג המוצעת על ידי קבלנים כשדרוג בת מיועדת לדירות שכבר מצוידות במערכת מיזוג אוויר.

במדינה חמה כמו ישראל יש חשיבות רבה לאיכות מערכת המיזוג ולתקינותה. המזגנים המוצעים על ידי הקבלנים כשדרוג בת נועדו להיות עמידים, יעילים וחזקים מספיק כדי לקרר דירה שלמה.

עבודות גבס והנמכה – כאשר דירה עוברת שיפוץ, הנמכת תקרות הגבס היא עבודה נפוצה מאוד.

על הקבלן למדוד תחילה את גובה התקרה ולקבוע כמה להוריד אותה. לאחר מכן הקבלן יסיר את התקרה הקיימת ויקצץ חדשה שתתאים. לאחר מכן הם יצמידו את התקרה החדשה עם ברגים או סיכות. הדבר החשוב ביותר לקבלנים לדעת הוא שהם צריכים לשמור על מינימום 3 אינץ' מכל גוף תאורה או תעלות על מנת שלא יתכסו על ידי התקרה החדשה.

על הקבלן להנמיך את התקרות על מנת להתקין את התעלות. זו עבודה שרוב הקבלנים יעשו. על הקבלן להנמיך את התקרות על מנת להתקין את התעלות.

בעולם צפוף יותר ויותר, החלל הופך למצרך נדיר יותר ויותר. הדבר הוביל לפיתוח עקרונות אדריכליים חדשים רבים, אשר בתורם מובילים לביקוש הולך וגובר לשירותי קבלן גבס המתמחה בהנמכת תקרות גבס.

שורה תחתונה

השורה התחתונה היא חברת רועי חכם בע’’מ, המתמחה בפרויקטים למגורים ומסחר. החברה פועלת למעלה מ-20 שנה, ויש להם ניסיון רב בכל מיני פרויקטים, וצוות של אנשי מקצוע המוכנים לקחת על עצמו כל פרויקט. ממטבחים, חדרי אמבטיה ועד ריצוף, הצוות שלהם מנוסה מספיק כדי להתמודד עם כל גודל או היקף של פרויקט. הם יעבדו אתכם מההתחלה ועד הסוף וידאגו שאתם מרוצים מהתוצר הסופי.

Call Now Button