איך למצוא קבלן שיפוצים איכותי שאפשר לסמוך עליו

אחד הדברים אולי המפחידים ביותר בשיפוץ הבית, הוא להגיע למצב בו הקבלן מבצע עבודה חובבנית שמשאירה אותנו עם ליקויים רבים ומגוונים ביניהם אסתטיים ואולי הגרוע יותר, שישאיר אותנו עם חצי עבודה ויעלם באמצע הפרויקט. מדינת ישראל ידעה לא מעט סיפורים אודות קבלנים שזנחו פרויקטים ונעלמו עם הכסף וכדי שלכם זה לא יקרה, ריכזנו מספר טיפים איכותיים שיסייעו לכם למצוא את הקבלן עימו כדאי לכם לעבוד. אז מי הוא אותו קבלן ואיך מוצאים אותו? כמה תתבקשו לשלם עבור השיפוץ ואילו שאלות כדאי לשאול אותו? הכל ועוד בהמשך.

כך תמצאו קבלן שיפוצים שאתם יכולים לסמוך עליו :

קבלו המלצות – הפעולה הראשונה שאתם לנקוט בה היא קבלת המלצות אודות קבלן שיפוצים הטוב ביותר. את ההמלצות אתם יכולים לקבל ממכרים / קולגות לעבודה ומאידך אתם יכולים לקבל אותן מהרשתות החברתיות. שימו לב כי ההמלצות ברשתות החברתיות יכולות להיות בעלות אינטרסים שיווקיים ועל כן אל לכם להסתמך עליהם בעיניים עצומות.

התרשמו מעבודות קודמות – קבלן שיפוצים מומלץ יעניק לכם רשימה של פרויקטים אותם הוא ביצע. על מנת להבין את איכות העבודות, בקשו להגיע ולהתרשם מהן מקרוב – אנו מאמינים שרבים יסכימו שתבקרו בביתם ותתרשמו מהעבודה שבוצעה.

הקישו את שמו במנוע החיפוש – מהרגע שקיבלתם את השם של קבלן שיפוצים מומלץ, אתם מוזמנים להקיש את שמו במנוע החיפוש ולהיחשף גם להמלצות פחות מחמיאות – אם קיימות כאלו. חשוב לזכור כי שמות הלקוחות שהקבלן יעניק לכם יהיו של לקוחות מרוצים בפרט ועל מנת להגיע לכאלו שצברו תלונות, תאלצו לחפש אותם – אין דרך טובה יותר מלהקיש את שמו ולבחון את התוצאות וכן, רצוי לעבור לדפים הבאים ולא להיעצר בדף השני והשלישי.

5 שאלות שתשאלו את הקבלן שלכם

  • האם הוא רשום כקבלן ברשם הקבלנים – קחו בחשבון כי ישנו הבדל בין קבלן רשום לבין שיפוצניק ועל כן קבלו אסמכתא לכך שהוא קבלן רשום.
  • האם הוא מסוגל לעמוד בלוחות זמנים – חשוב להבין שלעיתים קבלנים לוקחים מספר עבודות במקביל מה שעלול לשבש את לוחות הזמנים שנקבעו מראש. חשוב להבין כי שיפוץ משבש באופן מהותי את החיים והסדר שלהם וככל שלוחות הזמנים מתארכים כך החיים הופכים לקשים
  • באילו חומרי גלם הוא נוהג להשתמש
  • מהו הסכום אותו תידרשו לשלם בעבור העבודה
  • האם הוא מבצע את העבודות או שהוא מניח עובדים במקום ומגיע רק לביקורות

כמה יעלה לכם שיפוץ לבית

העלות לשיפוץ הבית משתנה בהתאם לפרמטרים שונים ומגוונים ואלו הם: היקף השיפוץ (אתם משפצים את כל הבית, רק את המטבח, מחליפים ריצוף או מציבים פרקט ועוד) לקביעת הצעת מחיר יש לאפיין את סוג והיקף השיפוץ לרבות לוחות זמנים, בחירת חומרי גלם וכיוצא בזאת ולראייה, ככל ובחירת חומרי הגלם יהיו איכותיים יותר, סביר שהעלות תהיה גבוהה יותר ולהיפך.

Call Now Button